Pentru că o persoană foarte dragă mie a trecut destul de recent printr-un divorț și încă este nevoită să suporte spasmele de orgoliu rănit al celui lângă care n-a mai putut trăi, recunosc că subiectul acesta m-a preocupat destul de serios în ultimul timp. Am încercat (încă o mai fac) să înțeleg resorturile care îi apropie pe oameni, dar, mai ales, cele care ajung să-i despartă. Știu că meritul sau vina sunt întotdeauna împărțite, dar și că balanța trage mai greu într-o direcție decât în alta.
Stăteam ieri, în timp ce ne prăjeam diverse părți ale corpului, în curte (și răcneam periodic la picimanul plin de idei care mișuna pe lângă noi)… stăteam, deci, de vorbă și întorceam pe toate părțile cum devine cazul cu îndrăgostirea sau, măcar, cu atracția dintre sexe. Ne miram pentru a mia oară câtă energie și imaginație risipesc femeiele ca să placă și cât de greșit interpretează ele semnalele emise de masculi, când, dacă ar fi cu adevărat deștepte, ar trebui să se limiteze doar a le înregistra ca atare și a acționa în consecință. ”Bărbații sunt niște ființe foarte simple”, mă asigura, de curând, mai în glumă, mai în serios, un prieten drag și el. Nu știu dacă e chiar așa, dar știu că dacă, de pildă, ajung să-ți arate cartonașul galben, e semn clar de supărare și că ar trebui să ținem seama de el, nu să analizăm nuanța cartonului, felul jucăuș sau nervos în care ți-a fost agitat prin fața nasului, cât de tare bătea vântul când a făcut-o, ce scor punctase echipa lor favorită în ziua aceea și alte amănunte pentru care noi avem ochi și ei nu.
Apoi am ajuns la secretele chimismului dintre sexe și iar ne-am mirat ca proastele cât de mult ne strofocăm noi să ne rafinăm gusturile și să fim în pas cu moda, în timp ce bărbații noștri iubiți își scapă privirile exact spre decolteurile tipelor îmbrăcate cu economie de material și cocoțate pe papainoage de sinucigașe, pe care noi le disprețuim și ridiculizăm, încercând să nu le semănăm.
N-am apucat să epuizăm subiectul, pentru că, între timp, mititelul ne-a angrenat în jocurile lui și ne solicita intelectual cu ghicitori de genul: ”Ce este roșu, creț, dă din aripi și face ca trenul?” ceea ce a fost cam mult pentru noi, așa că am lăsat dezbaterea în coadă de pește și ne-am pus la dispoziția lui. Dar problema asta continua să mă urmărească în gând mai departe. Și iată că-mi fac eu turul de bloguri pe carele frecventez cvasi-zilnic, și ajung astfel la neica Ratatouille, care elaborează sâmbătă de sâmbătă o interesantă revistă a blogurilor. Și găsesc răspunsul… răspunsurile, de fapt, în primul articol pe care îl recomanda. Merită citit; e scris bine, cu vervă și la obiect, pentru că autoarea lui știe că unele lucruri serioase pot fi disecate mai bine folosind bisturiul numit simțul umorului decât cu seriozitate posomorâtă. Dar nu numai postarea în sine merită parcursă, cât și comentariile, de-a dreptul spumoase și pline de tâlc. Nu pot zice, cu mâna pe inimă, că mi-am lămurit toate dilemele legate de subiect, dar măcar acum îl privesc din altă perspectivă. Sper s-o faceți și voi alături de mine. ![]()







Trackbacks
[...] mult: Recomandare de recomandare Post Published: 24 July 2011 Author: admin Found in section: Bloguri, Si La Vara Cald, [...]
[...] Ilarie, Tabara Altfel, Link Ping, Supravietuitor, Daurel, Gabi, Garbriela Cimpoca, G1b2i3, Melami, Vania, Androxa, , Rokssana, Caius , Vis si realitate, Coolnewz, Strongvaleriana, Teo [...]
[...] ,cristi ,silavaracald ,clipedecluj [...]
192 Comments
Buna dimineata!
Alergi, fara sa vrei, dupa propria coada! Mai bine o rupi la fuga in alta directie. E mai sanatos si cine stie cine te impiedica 
Greu si simplu subiect, in acelasi timp. Femeile au darul de a se complica inutil. Asta e clar! Au tendinta de diseca si a gandi circular, again, again, again! Un cerc vicios
Moama! Cred ca e din cauza vremii!
Vreme mohorata la Bucuresti. Ploua marunt, discontinuu. Cu toate astea un chef de munca de speriat.
P.S. In timp ce am tastat aberatiile de mai sus… cateva raze timide de soare au inceput sa straluceasca!
Hai la cafea! Dulce, amara, cu sau fara cofeina!
Si la vara – am avut un iubit care folosea pe un site de socializare avatarul pe care-l ai tu si acum ma stropsesc ca pisica de mare cand il vad
Cat despre divort- luat individual e greu de perceput, inteles, acceptat . Dar per ansamblu, pus in carca relelor care trec printre noi sau prin noi intr-o viata………. e …..un fapt si atat.
O relatie care nu merge – sa te apuci s-o smuncesti, impingi, recreezi- e aproape imposibil. Mai bine o lasi pe marginea drumului si-ti vezi de viata ta
http://simona.revistatango.ro/2011/07/o-tristete/
Nu stiu daca o citesti pe Simona Catrina de la Tango, dar fiind duminica, daca ai putin timp da o geana, apropo de lucrurile importante in viata……..
Ups, ati descoperit apa calda. Mai este un pas pana la roata.

Mai demult am vazut doua telecomezi:
-una era pentru femei cu o gramada de butoane pe care scria: sex cu derivatele lui ( simplu, cu strigaturi , cu gemete), shopping, cadou de ziua ei, cadou de ziua in care s-a cunoscut cu actualul, pupat inainte de a pleca la servici, pupat dupa venirea de la servici, s.am.d
- a doua telecomanda era a barbatului cu doua butoane : mancare si sex.
@pepe

Bine că ești tu dăștept și le știi pe toate!
@Hapi
Pe Simona o citesc de când mai publică câte un articol și la Dailycotcodac. Nu o fac constant, fiincă mă cam strânge timpul, dar voi intra acum să văd ce isprăvi a mai gândit.
Mel
S-a oprit ploaia si a iesit soarele! Aha! Asta era
)))
Aici e amestecat, dar nu mă plâng. Mi-am luat ieri porția de soare și pentru azi.
Scrierea de azi are o ușoară tentă feministă, poate mă înșel, scuze.
Într-un cuplu se fac acumulări materiale și spirituale. Dacă ții cu adevărat la valoarea lor nu ajungi la divorț. Dacă-i vorba numai despre sex există o practică ce se numește infidelitate negociată http://www.jurnalul.ro/fun/fun/infidelitate-negociata-571258.html
O zi bună tuturor !
Discutia asta imi aduce aminte de filmul asta
http://www.imdb.com/title/tt1001508/
@Mișul

Am citit cu atenție, dar nu cred că mă atrage ideea.
@Alba
Poate că-ți va da și ideea să-l tragi pe un DVD și să mi-l dai, că l-am ratat când a fost pe HBO.
.. interesant, Mel! si postul si comentariile!
ca sa nu mai vorbesc de comentariile de aici
Ca să nu mai vorbim de alte comentarii… pe alte canale de comunicare…
Mel
Eu de mult am incetat sa caut raspuns la chestia cu sexele.
Poate ca pana oi muri o sa pot si eu sa imi dau seama de ce sunt inca indragostita de al meu dupa 20 de ani si el inca ma suna de 2-3 ori pe zi ca sa imi spuna ca ma iubeste… Iar unii din prietenii nostri mai ca nu se bat in fata noastra…
Eu am alta nelamurire care ma roade.
Totusi…
Ce este roșu, creț, dă din aripi și face ca trenul?
Nu știu!
Întreab-o pe aia mică a ta! Ea sigur știe!
@ SLVC !
Am pornit de la premiza că la încheierea contractului social numit căsătorie existau toate condițiile pentru fericirea conjugala.( con-jug ! auzi cum sună !)
Nu ne putem ascunde după arborele ipocriziei, oricât de gros ar fi arborele, linck-ul de la comment 7 reprezintă varianta strong, biensur. E de bun simț constatarea că există varianta light, că vrem, că nu vrem, de care e plină lumea, infidelitatea discretă, acceptată, din varii motive, vârstă, libido.
Realitatea-i că marea majoritate a bărbaţilor e nişte drăgălaşi şi noi, femeile, nişte scorpii
Bine, mai sunt şi excepţii 
@Mișul
Cu asta pot fi de acord. Dar nu să fie consfințită și să devină normă.
Spun asta pentru că eu cunosc un cuplu de belgieni care trăiesc așa. Nu știu el cum se simte, dar ea e în mod sigur nefericită, chiar dacă a profitat și ea de libertatea pe care și-au luat-o încă de la început.
De afară, totul pare perfect între ei. Se menajează reciproc, își fac confesiuni când au probleme în dragoste, el este foarte atent și prevenitor cu ea, îi face cadouri scumpe, au două case de vis, dar ea e pustie-pustie; femeia, adică.
Așa că de-aia mi-am permis să-mi exprim reținerea.
@Ana
Fata ți-a dat răspunsul corect. Rămâne doar să-l înțelegi tu!
Mel, cei despre care zici, belgienii, nu se mai numesc sot si sotie, clar. Ăia deja-s colegi de apartament. Nici asta nu-i viaţă… decât aşa, mai bine eu cu mine
Gata, va las, revin intr-o oră juma!
Pupez.
Pricep eu pana face 18 ani!
Sa cauti insa raspunsuri la problema de mai sus e infinit mai dificil.
Nu cred ca poti aduce relatiile umane la un numitor comun, pentru ca oamenii sunt diferiti, conditionarile de mediu diferite si raspunsurile la fel.
Daca noi ne discutam problemele in 2, la o cana de cafea, atunci cand apar si cautam solutii de rezolvare impreuna, avem prieteni care asteapta sa se acutizeze problemele si izbucnesc mai mereu cand sunt si altii de fata. Noi am cam inceput sa ii evitam, dar spre surprinderea mea rezista amandoi in mediul asta nociv de mai bine de 15 ani.
@Geo
Gipsy, nu?
Plimbărica de dimineață, deh, ca băieții.
@Ana
E mai bine să-i eviți, pentru că-s contagioși, așa cred.
Până la urmă, e o dovada de desconsiderare a voastră dacă își permit să-și expună problemele de față cu voi. Ori, în cazul acesta, nu prea aveți ce pierde evitându-i.
@ SLVC !
“…dar ea e pustie-pustie; femeia, adică….”
El nu, nu? Obiect doar, cu funcții. Hm.
Nu știu cum e el, că nu mi-a zis. Așa că nu-mi permit să emit judecăți fără să-l cunosc. Dar pare destul de mulțumit cu starea acesta de lucruri.
Ea, însă, mi-a povestit ce simte.
$ slvc
Io m-am dus cuminte la recomandarea ta.
Dar la ce cuib de vespi comentau acolo ……no way.
… s-au infierbantat spiritele!
Mishul
@kekee
Eu, în locul tău, n-aș da bir cu fugiții așa de ușor.
Trebuie să-ți cunoști bine ”adversarul” dacă vrei să ai șanse de izbândă când o veni momentul încleștării.
Asta nu am priceput-o .
Subiectul divorţului , sau a personajelor care commentau acolo ?
Al personajelor, că al divorțului nu cred că te interesează prea tare decât ca fapt de viață.
Majoritatea sunt femei. Dacă te uiți bine, sunt și eu pe acolo. De-aia zic, dar în glumă o ziceam oricum.
Din pacate sau din fericire nu prea se pot emite reguli si legi in acest “razboi”, care cel mai bine este sa se incheie cu o pace
Dar, cum zicea un prieten, orice p#$% se potriveste cu orice p$%#, restul tine de abilitatile combatantilor si cativa factori externi.
Un punct de vedere destul de corect, deși cam ”geometric” exprimat!
E interesanta parerea ca acel “cuib de viespi” si-ar avea lacasul pe pagina mea cu divortul
Poate ca sunt eu subiectiva dar…….cred ca nu am comentarii rautacioase sau atacuri la persoana.

Ori…..i missed some point?
(nu ma deranjeaza comentariul, dar e bine de stiut cum se vede din afara )
Mel & Lucius Fuscus
nu e chiar asa! pot exista nepotriviri ‘de caracter’ care duc la drame reale, iar abilitatile combatantilor, din pacate, sunt sugerate si de aceste ‘amanunte nesemnificative’.
$ hapi2233


Arăta exact a ce am zis eu – crede-mă !
E adevărat că nu aveai comentarii răutăcioase – de aceea cuibul de vespi era calm ( bâzâia dar nu înţepa ).
Nu mă simţeam destul de curajos ca să trag un şut viesparului – dar o fac dacă vrei.
Sunt destul de inconştient să o fac .
Deci nu pot sa cred ca asa se vede
)
Credeam ca am cel mai pasnic blogulet ever . Si jur ca nu las loc de batalii si atacuri la persoana.
Pe raspunderea mea, incearca
@Hapi
Eu zic să nu.
Avem antecedente serioase pe aici. Uneori au fost de-a dreptul carnagii…
Dar dacă are curajul s-o facă, anunță-mă și pe mine. Vreu să văd cum îi sunt smulși țepii unul câte unul. Noi n-am reușit decât să-i dăm câteodată cu Coccolino, să nu mai fie așa de aspri.
cand va plictisiti de lupta dintre sexe…
http://documentare.digitalarena.ro/
ahhha, deci dincolo de cuvinte citesc ca numai un viespe recunoaste cuiburile acolitilor din stafful personal
Nu știu, nu mă bag, dar mor de curiozitate să asist!
@Silavaracald, acum ii evitam. Numai ca e dificil sa tot refuzam sa ne intalnim cu ei. Am cam epuizat motivele si ne intreaba deja daca suntem suparati pe ei… Offff
@Lady, e clar ca eu sunt superficiala. M-am poticnit la kg alea in minus si n-am putut trece mai departe.
Are cineva cativa neuroni disponibili pe care se indura sa-i doneze?
Mda, am fost si am cetit recomandarea.
Io v-am mai zis ca io cand m-am maritat o fost fara spectacol, fara rochie, fara poza. Cred ca a durat un sfert de ora. Poate nici atata. Scurt si la obiect.
Iar despartirea la fel. Bine, poate vreo cinci minute mai mult ca ne-am mai bagat si scos de prin p… mumii, si apoi ne-am cerut scuze, si asta a luat umpic mai mult. Noa, cateodata mai cedeaza nervii.
In rest, dupa mine e ceva normal: te vezi, te placi, te “iei”. Nu te mai placi (egal din ce motiv), te desparti si-ti vezi mai departe de viata. Chestia cu “pana moartea ne va desparti” mi se pare o tampenie.
Din fericire traim timpuri in care avem libertatea. Si asta inseamna si libertatea de a ne indragosti, a trai un timp impreuna frumos si cand nu mai mere, ceau pa! Si cel mai frumos e cand fiecare se scuza pentru “chinurile” pricinuite celuilalt si isi ureaza “drum bun, mai departe”
Nu intelg de ce atatea cramponari?
Ana
daca ajungi la Economia fericirii.. s’ar putea nici sa nu te mai ingrasi!
ca peste tot.. exista reclama! nu o lua in seama
@Ana
Poate că n-ar fi rău să îi spui doar ei, între patru ochi, care este motivul adevărat. Poate că va înțelege ceva și poate că, indirect, îi vei ajuta să-și regândească viața.
@Leidi
Pfuai, dar grea ”lectură” ne-ai dat azi. Am parcurs doar un sfert din ea. Restul, las pentru când m-oi băga în pat, pentru somnul de la prânz.
Oricum, interesantă viziune!
Laura?!
aaaaaa….
Mel
) (era sa scriu mani_pulare)!
io zic sa ai ragaz sa te uiti la documentare. ai tot ce-ti pofteste inimioara!
.. si nici nu e foarte multa manipulare
Leidi?!
aaa…
No. ca am uitat sa adaug ca mie mi se pare o ingamfare ca noi sa stim ce va fii pana la moarte. Daca partenerul/partenera nu vrea pana la moarte, de unde stim noi in momentul asta? si de ce un juramant asa drastic?
… a fost o descarcare, nu?!
Leidi, de ce descarcare?
Imi plac masculii si chiar cu fostul ne-am despartit ok. Fara sentimente negative. De ce sa ne chinuim degeaba? Ce nu mai merge, nu mai merge.
Laura, intrebam…
mai vorbiti din cand in cand?
@Silavaracald, ei i-am spus de nu stiu cate ori pana acum dar nu intelege de ce ma deranjeaza certurile lor, ca doar sunt ale lor, nu? Crede ca altul e motivul si nu vreau eu sa i-l spun. Am incercat si sa vb cu amadoi, si al meu sot a stat de vorba cu al ei “ca intre barbati” si tot degeaba…
Am incercat si sa fac consiliere cu ei dar tot nu a mers.
Ei ne vad pe noi, de multe ori ne intelegem din priviri sau vorbim in acelasi timp si spunem acelasi lucru, si incepe ba unul ba altul cu reprosuri, ca de ce nu intelege celalalt ce vrea el sa spuna. Invinuitul raspunde, spiritele se aprind si noi deja suntem in plus… Cativa ani am incercat sa ii dam pe brazda, acum am renuntat. Am avut o perioada de respiro cat a fost pitica mica, acum o luam de la capat
Leidi, clar.
Nu des, doar cand mai e cate ceva de rezolvat. E parte din trecutul meu pe care nu pot si nici nu vreau sa-l neg. A fost frumos, a fost si furtunos, dar asa-i viata.
E un curs normal, daca simti ca iubesti sa te casatoresti si la fel, daca nu mai aveti nimic de impartit sa luati drumuri separate. Clar asta presupune ceva inteligenta din partea celor doi si un notar (sa fie stabilite dinainte ce si cui apartine; dar asta o faci la inceput, astfel nu ai probleme la sfarsit). Unele chestii se regleza in faza de indragosteala, altfel duce la razboi. daca rspecti regula asta, nu are ce sa mearga rau.
Io daca m-as mai marita o data, la fel as face: dupa certificatul de casatorie urmeaza notarul. asta da libertate.
Am inteles.
Mai bine fara. N’as suporta toate constrangerile astea. M’as sufoca
Leidi, ce constrangere?
Pai se poate si fara casatorie, dar daca cei doi vor sa se casatoreasca, atunci cu notarul. Altfel is liberi. Le da linistea ca in cazul unei eventuale despartiri parte materiala e reglata (si asta ajuta mult). Stiu ca sunt impreuna ca asa vor sa fie ei, nu din alte motive.
LE: cati nu ar divorta daca ar fi reglata partea materiala. ooooiooo… nu stiu daca 30% din casatori ar mai fi.
prea e ‘matematica’ treaba! nu vad nimic romantic! uf!
@Ana
În cazul ăsta, chiar nu mai e nimic de făcut.
Poate vor înțelege în cele din urmă cum stă treaba, când vor începe să-i evite și ceilalți.
Până la urmă, veți alege între liniște voastră și neliniștea lor.
Leidi, clar. Nu e nimic romantic la notar. Ai dreptate.
Dar nimic nu va impedica sa fiti romantici dupa aceea. Cat va doreste inima
Dar de ce sa nu previi ceva daca se poate? Mai ales ca puteti ramane chiar pana la moarte impreuna, sa va iubiti, dar in cazul ca nu, ati prevenit impreuna ceva ce numai probleme aduce. Asa marul discordiei e in mare parte inlaturat.
Măi, căsnicia este o loterie. Părerea mea.
Giana, tocmai de aceea e bine sa iei masuri
In caz ca ai tras un loz aiurea, sa fie paguba cat mai mica.
Eu sunt de modă veche în privința asta. Dacă mi-ar pomeni cineva de certificat prenupțial, aș renunța la idee, oricât de mult mi-ar plăcea persoana aceea. Când îți începi căsătoria cu o socoteală negustorească, nici ce urmează nu poate fi mult mai frumos. Mi s-ar părea o dovadă de neîncredere; ori fără asta, nu există iubire. Deci, mai bine mă lipsesc.
Giana
is de acord cu tine! si putini sunt cei chemati la fericire casnica. in rest… incercari cu speranta ca s-ar putea sa mearga etc.
eu nu voi a face niciun compromis in aceasta directie. daca e sa fie si esti cinstit cu tine si cu celalalt iese, daca nu… n’are cum!
hai ca ma bag la documentare
mai vin in vizita!
până la urmă, ce ţi-e scris în frunte ţi-e pus…
ş-apoi, Strigo, ce pagubă? că eu am plecat de acasa cu hainele de pe mine
m-am măritat şi-am stat cu chirie mult şi bine. n-aveam nica!
“Poate ca pana oi muri o sa pot si eu sa imi dau seama de ce sunt inca indragostita de al meu dupa 20 de ani si el inca ma suna de 2-3 ori pe zi ca sa imi spuna ca ma iubeste …”
Draga Ana,
Una din doua:
– ori esti experta in arta intoarcerii briştii in oamenii de rand, casatoriti sau ne,
– ori ati tras lozul castigator, stii tu, ala cu sufletul pereche, fluturasi nemuritori in stomac si tot tacamul … si-atunci n-are rost sa-ti mai pui intrebari existentiale, tin-te numa’ tare pe pozitii si fii fericita pana la adanci batraneti!
Ca eu, oricum, is muta de admiratie pentru oricare dintre variante!
Părerea mea în problema de față e că înainte de-a te concubina/căsători, cască bine ochii la familia partenerului. Dacă e vorba de-o femeie, să fie atentă cum e tat’su lu’ “iubi”: e un moșneag chisat care-o toacă pi nevasta-sa toată ziua, indubitabil și “iubi” va face asta după ce mai trece mierea/îmbătrânește. Mă-sa-i o sclavă pe plantație? cam asta așteaptă și de la tine în viitorul nu prea îndepărtat. etc șamd Oricâtă iubire/înțelegere/ajutor ar fi la început, la un moment dat educația+exemplul dat de părinți va ieși la iveală.
ba_laura

ptiii, abia aştept să te cunosc la Ibă!
Mel, si io credeam asa.
Dar dupa ce am vazut firme in ruina din cauza asta, nu mai cred. Nu mai sefu’ dar si angajatii au avut de suferit de pe urma faptului ca la cearta si despartire multi isi pierd capul si nu mai gandesc rezonabil si au pretentii mult prea mari, fata de cat merita.
Iar la oameni in proprietate privata e vorba de ce castiga unul si lucra el si celalalt si apoi cu pretentiile lor. In Germania e destul de nasol, daca nu te asiguri de la inceput.
Clar, se poate si fara, dar atunci divortul nu e deloc usor.
Giana
pai clar ma! Daca n-ai nica nici nu ai ce imparti
eti teroare fata


Ce-am mai ras
LE: Mel, nu ma refer doar la contractul prenuptial, ci la ce poate interveni in timpul casatoriei.
Balaura

maaaai ca abia astept sa ma inveti a scoate fum pe nas
67 de comentarii si inca ne mentinem ontopic! e ceva!
gata, ma bag la un film, un nani, mai vad eu…
va pup.
Ne “auzim” mai târziu.
cu greutate subiectu’
cred că arde cel mai tare… la tăti lumile!
P.S. Am băgat diacritice! E de rău, chiar!
Leidi, exact! pe tema asta se poate discuta până mâine
Giana, pai e o tema fierbinte

Intr-un fel sau altul aci fiecare e “lovit”
Dar, no, ca sa inchei sa nu ma creada lumea ca doar la calcule ma gandesc, io daca ar fi sa fie m-as mai marita o data

E fain sa ai un suflet acolo langa tine, sa ai cu cine face o papa impreuna, cu cine mere incoace si incolo sa vezi lumea si sa-ti impartasesti gandurile
Phiii ! Să-mi tuf una ! vorba ardeleanului.
Numa fete cucuiete !
@ Miki !
Adevăr grăiești! Ăla cu căscatul ochilor la genitori.Trebuia să-mi spui acu fro jdă ani !
@ Georgia!
Si io aștept,dinspre ba_laura, strada mneaiei e colț cu strada mea, constatai intr-o zi.
Și cum e aia? loterie? frunte ? a? Păi tre să muncești frate ! Glia, neamul !
Mishulake, ce astepti, bre? îi dai întâlnire, bag sama, ha? ştii că-i femeie măritată la casa ei, nu?
doar o curiozitate:
rata divortului in jermanica in
1955 era de 9,6%
2003 era de 55.9%
Si cifrele astea nu ii ia pe aia care nu sunt divortati dar traiesc separat.
Dar sunt si foarte multi care apoi se recasatoresc si astfel renumitele patch-work familie nu mai sunt o raritate de mult.
Ah, si mai zicea in raport ca a doua casatorie dureaza mai mult si e mai buna decat prima. Asa ca…
No, si nu am fi noi daca n-am da-o pe bancuri
Cearta intre soti:
Ea: ti-am dat cei mai frumosi ani ai vietii mele!
El: si pentru asta ai primit cele mai frumoase pagini ale carnetului meu de economii!
————
El suparat: Pe vremea asta urata nu ai scoate nici un caine afara din casa si tu ma trimiti la cumparaturi?
Ea: am zis cumva sa iei si cainele cu tine?
@ Georgia!
Din exprimarea mea văz că deduci alticelea. Mă refeream la întâlnirea voastră, de la Ibă.
Nu îmi pot permite întâlniri, din calitatea mea de bloggerless care sunt.
Sunt în urbea-mi, am constatat, oameni foarte valabili, cu bloguri, pe care îi respect. Întâmplarea a făcut să mă întâlnesc doar cu doi dintre ei.
Apropos dă uniuni consensuale, căsătorii, dezvorțuri, fidelități și / sau infidelități negociate, discrete și alte alea, se zice că dacă nu te-ai însurat / măritat pâna la 4jdă ani, ori nu ți-a plăcut de loc… ori ți-a prea plăcut…
LE de luat ca banc !
@ba_laura, scumpa esti.
Din variantele tale prima sigur nu-i. A doua e posibil. Am avut si noi furtunile noastre pana am ajuns in ape line. Nimic nu e usor in viata, de ce ar fi dragostea mai prejos?
Mi-am dat insa seama in timp ca asa cum eu nu port un glob de cristal dupa mine nici sotul meu nu e paranormal sa stie ce gandesc eu in orice moment. Asa ca daca am nevoie de ajutor il cer (daca nu se ofera el inainte sa ma ajute), daca ma deranjeaza ceva ii spun, insa niciodata in public sau pe vreun ton jignitor. Si nici el nu o face.
Stam mult de vorba si acum, indiferent ca e vorba de copii, de ce s-a intamplat la servici sau ce a mai citit sau vazut vreunul. Inca radem mult impreuna. Am trecut si prin vremuri bune si prin altele foarte grele, dar banii sau lipsa lor nu au fost niciodata subiect de discordie.
Din pacate divortul a devenit atat de “normal” incat atunci cand sotul meu a sarbatorit nasterea mezinei a fost intrebat daca e facuta cu “noua” nevasta. Au fost socati ca e tot cu aia “veche”.
Si culmea e ca suntem amandoi capricorni si caposi
Dacă mă interesează o femeie dpdv. financiar intru în afaceri cu ea, nu mă prostituez căsătorindu-mă din interes.
Dacă vreuna mi-ar da contractul prematrimonial să-l semnez , aş scuipa-o-n gură şi aş pleca. Aş face asta pe considerentul că un pic de încredere merit, din moment ce împart patul cu ea noapte de noapte.
ps.
Căsătoria e o chestie legată de dragoste şi încredere reciprocă.
Dacă o faci din alte motive e PROSTITUŢIE mascată.
Safiro !
Ai câştigat respectele mele !
Săru-mâna !
@Strigo
Referitor la 75, unde zicea in raport ca-i mai buna a doua, la voi sau la noi?
Io vad ca unele lucruri nu-s intelese cum am vrut io sa fie intelese si cum ma refer.
Deci povesti din realitate:
1. El lucra ca boul castiga 5 mii net pe luna, ea sta acasa si face doar papa si da cu aspiratorul. Au si femeie de serviciu. Au cumparat o casa, iar ratele sunt platite (cum altfel?) decat din banii cu greu truditi de el. Ei i se uraste cu binele si isi ia amant pe profu’ de tenis (ca ala-i mai relaxat si are timp de povesti cu ea o gramada). El afla chestia si divorteaza. La divort nu numa’ ca ea vrea jumate din casa, dar are si pretentia ca standardul de viata ce l-o avut inainte sa-i fie intretinut de el, prin pensie de intretinere. Iar statul ce face? Ii da dreptate ei.
VI SE PARE CORECT?
2. El si ea se iubesc. Se casatoresc. El deschide o firma. Mere bine. Au si angajati si profit si de toate. Femeia sta acasa ca nu mai are nevoie si chef sa lucre. El lucra ca boul. Trec ceva ani. Ea se plictiseste si isi ia amant renumitul prof de tenis. El se satura de escapadele ei si baga divort. Nu numa’ jumate din casa, ci si jumate din valoarea firmei vrea. Cash. Cat mai iute. Profu’ de tenis vrea plimbat prin lume. Ea ii innebunita dupa el. Daca barbatul ei nu si-a luat masuri (ma refer sa faca un partaj ceva in legatura cu firma) a pus-o, ca atata lichiditate la cat il obliga statul sa plateasca nu are. Nu are altceva de facut decat sa vanda firma, casa etc. si sa-i dea ei.
VI SE PARE CORECT?
Deci: io una nu m-as duce la notar pentru mine, ca nu-s asa avuta sa am frica ca mi-ar putea lua careva agoniseala. Am avut grija s-o prapadesc singura
Dar EU intelg perfect partenerul care din timpul inainte sa fim noi impreuna a agonisit ceva si la inceputurile noastre are mai mult. Sau in timpul casatoriei deschide o firma sau ceva doar pe cont propriu, fara sa fiu eu implicata. Tocami ca prin asta e chestie de incredere si ca tii la persoana respectiva ca om si esti doar pentru ea insasi cu ea si nu pentru bani.
Eu sunt pentru LIBERTATE. Daca el/ea vrea sa iti dea, atunci sa o faca benevol si NESILIT de stat. In momentul in care te casatoresti e si statul implicat in relatie. Vrei, nu vrei asa este. Daca vrei ca relatia sa fie doar o chestiune intre TINE SI EL, atunci regleaza chestiile singur. Asta e ideea. Sau nu te casatori. E dureros sa vezi destramate vieti asa, ca nu au reglat lucrurile de la inceput. Ca unul pica de fraier, desi el a iubit si a fost sincer, iar celalalt… va zic nu-i usor deloc si mai ales sa nu poti zice decat “asa-i legea”. La asta ma refer cand zic ca e bine ca unele chestii sa fie reglate, cele mai multe, in timpul casatoriei (cand inca se mai poate discuta unul cu altul normal). Ce opreste un partener sa ajute financiar pe altul? Nimic. Dar daca e silit, atunci e altceva.
Nu io am facut lumea asta asa. Mie cel mai mult mi-ar fi placut cand unul se indragosteste pac, sa il paleasca si pe celalalt exact aceeasi indragosteala si sa tina pana la moarte.
Traian, aici.
Da’ io stiu si la noi. De ex. taica e cu muma la a 2-a casatorie si mere bine
Sa fie clar, io nu-s pentru divort, dar cateodata nu mere altfel. Si atunci daca dai ceva sa dai ca vrei, nu ca-ti pune statul pusca-n coaste.
Copilași drăgălași, să nu vă-nchipuiți că am închis comentariile, cum s-a mai întâmplat câteodată din neatenție.
Pur și simplu a picat serverul. Dar și-a revenit, că avem omul nostru destoinic la butoane.
Tetrise:
No!
Deci, unde rămăsesem?
Io am dat cu “paru’”
Laura
tre’ sa recunosc ca is un pic nedumerita, dar trece!
Oricum, se pare ca nu este de mine chestiunea in cauza. Imi cunosc limitele si mai bine NU. E mai sanatos pentru toti. Cum am trait pana acum, pot trai si de aici inainte
) In fond, e o optiune personala!
Am terminat de disecat subiectu’ asta? sau teoretizam in continuare?
Leidi, clar ca e o optiune personala.
Si e bine asa
Am vazut documentarul despre Freddy Mercury! Impresionant!
ttp://www.youtube.com/watch?v=HgzGwKwLmgM&feature=relmfu

Azi numai în documentare ne-ai ținut, Leidi!
Hai că unde intră mia, intră și suta, așa că o să-l văd și pe ăsta…
doar batalia dintre sexe?! ar fi fost prea de tot pentru o zi de duminica!
muzica de calitate, cateva personalitati, putina economie, ceva animalute! DIVERSIFICARE!
kekee, ioi
Leidi, io nu ma razboiesc cu nime
Ce cred e valabil pentru ambele sexe si chiar si pentru casatorii “unisex” 

Stiu, ca noi nu suntem inca asa departe, dar na, ce sa fac traiesc putin “intr-o alta lume” si asta imi infuentaza si conceptiile
Una din melodiile preferate de la Qeen. Cand o aud iaaaaaah
Dar si asta e pentru mine un titul superb:
)
(apropo iubire
http://www.youtube.com/watch?v=cxbFLYa0_bw&feature=related
Daaaaaaaaaaaaaaa!
Laura
Leidi, iar melodia asta ce sa mai zic…
Mamaaaa, ce o mai cantam inmpreuna cu sora-mea cu lingura de lem prin bucatarie cand sufeream d’amour
http://www.youtube.com/watch?v=QtqADo-D3mQ&feature=related
Laura! Poate ma apuca cantatu’! si asa am neste motive sa behai p’aci! Noroc ca’s la curte
))))))
Leidi
Pai tra sa fim pregatite pentru Ibanesti 
La mine inca-i frig. Cica de maine e iar cald.
Laura
)
Umblăm la clasici?
Păi, uite atunci o propunere, printre două treburi pe care trebuie să le isprăvesc musai:
http://www.youtube.com/watch?v=J7RFVehSWxw&feature=related
Fii pe faza ca am pus pe lista “love of my life”

Ma gandesc daca om gasi pe acolo ceva linguri de lemn, ca doar suntem vedete cu mirofon, ce mama zmeului
LE: sefa bagat pe lista, da’ aci tra sa intru tu in scena ca io n-am iecsperienta. Haaai, ca avem si microfon
neste lemne tot gasim! padurea e aproape!

Mel !
) da’ cre’ ca le dau vant sa se inalte! pfff
… ma bagi in butoi si visez porumbei, iar!
LE: Razboiul stelelor!
)) Ce filme dau si la tv! Ma bag iar la documentare daca nu aveti chef de joaca!
Cu Chris Rea m-ai nimerit la fix
Uite aici una din preferetele mele:
http://www.youtube.com/watch?v=BBkQEecpAAY&feature=related
Buna seara, copii!
Sa va zic o chestie ciudata: cantecul asta din link mere aci la radio cre ca in fiecare ora. Mare hit. Cand l-am auzit prima data, nu stiu de ce m-am gandit ca are ceva romanesc. Nu stiu ce, habar nu am. Dar nici nu mi-o trecut prin minte ca-i romanesc. Azi de abia am auzit la radio prezentatorul ca zicea ca tipa e din ro.
E ca si cand aud pe cineva vorbind gernana si de cele mai multe ori ghicesc ca e din ro. E “ceve”, nu stiu ce.
http://www.youtube.com/watch?v=CK8VDH_59TA
ai sa va dau un link
zapacit e tipul (de fapt is mai multi)
http://www.pionezadintrefese.ro/
@Leidi
Educative teme ne propui, Laura, esti pe faza?
Traian!
omul cat traieste invata!
@Leidi
Mie-mi spui…?!
Is pe faza, dati-i bice ca va urmaresc !
Am pregatiti si budinca de ciocolata cu niste caise si is numa’ ochi si urechi
Fain, Leidi.
Băiatul se pricepe la futurism. Și are pană înmuiată-n fiere și miere.
Mersi de recomandare!
Laura

Adica te-ai instalat la documentar?
Mel
l’am cam scotocit!
pentru putin!
Nuuuu, io va aspept pe voi cu ideile alea educative.
Pls nu incepeti ca budinca ingrasa
Laura.. zambesti! d’aia ingrasa
))
… cat despre ideile educative… se predau face to face
No, ca parca simt ca is mai grutza cu vreo 100 g.
Auzi Mel, avem si o metoda pentru tine sa pui pe tine
Am și eu, dar nu-mi surâde!

Cică trebuie să mănânci pentru asta…
Seara bună

De dimineață îmi tot iau avânt…
Abia acum am descoperit frumusețea că nu există rețete și că nu se joacă cu plasă de siguranță
Păi, nu trebuie musai să sari.
Poți sta lângă mine și să urmărim împreună spectacolul.
@Șefa
Nu reușeam deloc să mă hotărăsc să trec în vreo … tabară, dar mi-am dat seama că nici nu-i nevoie. Fiecare are dreptate!
Ete, lume 9…ia zi Andru, ce bem?
Andru, fricoaso
Cand iubesti exista mereu riscul sa plangi.
Io una prefer sa iubesc si sa plang din cand in cand, decat sa las frica sa ma stapaneasca si sa ratez unele momente minunate
@Andru
Exact!
Și toată lumea greșește!
@andruska
Sa incep abrupt, mergi la Ibanesti din 16?
Si daca da, nu faci o bucla prin capitala?
Mel, reauo

no, si iote cum ies elegant din afacere 
Urmatorul client cu aproape depresie ca are profitu’ prea mare si trebe sa-l imparta il trimit la tine. Sa te vaz ce o sa-i zici
LE sa nu vorbesti pe roameste si rar, sperand ca poate asa te intelege (cum o facut taica odata cu un prieten
) Si chestia e ca ala chiar o inteles ceva
(maica-mea se prapadea de ras cum ii explica taica lu’ ala
)
@Traian
Înțelesesem mai de mult ce dorești, dar nu sunt în măsură să-ți dau răspunsul așteptat.
În acest moment, nu știu sigur decât de perioada 19-21.
@Strigo
Poate că-ți dau dreptate în anumite privințe
@Strigo
Exact la aceeași tip de fază am asistat, cu vorbitul răspicat – poate pricepe omu´, doar că era în limba franceză! Crede-mă, efectul este teribil
Andru, cred. Mai ales daca mi-l imaginez pe taica cu toata seriozitatea si convis de ceea ce face
LE desi io parca o si vad pe sefa:
cool scoate o tigara, trage un fum, il da afara tacticos, ii intinde si lui ala/aia una si arata spre fumul de tigara
Andru
aparusi!? pi unde mi-ai umblat azi?
opa!
te-ai dat la frantuji?
@Lady
N-am umblat decât prin jurul casei
aha.. ai urmarit pescarusii!
bineeee!
Laura! iar infuleci?!
opa.. stai ca Giana infuleca seara tarziu!
v-am incurcat, bre!
Leidi, io de obicei nu infulec seara, acum e oricum budinca gata.
Chair ce o face Gianuca noastra?
Mai, io in sfarsit am reusit sa scriu versurile de la maruntica la podea
Nu le-am gasit pe nicaieri si am tot ascultat cantecul
Gata deja is in exercitiu 
Fetele, chiar stam pe uscat?
care e aia laura!? ca n’o stiu!
@Strigo
N-a ramas nimic in sticla ceia?
mai, Traiane! mai tre’ sa fim si treji, zic io!
auzi.. maruntica la podea! adica stai pe burta sau cum?
Dar ceva n-am inteles. Fiti pe faza:
la 1:40
Da’ io tot chiui si cant maiii….
Si nu mai inteleg ce zice
http://www.youtube.com/user/ctiti3?blend=4&ob=5#p/u/0/0pzLPoUnTbk
@Lady
Te hlizești de halal preocupare impusă ce am !
@Strigo
Io i-am mai spus lu´ Lady c-ar trebui să ne facem un ”număr” de intrare.
Încă mai zic că avem timp: vineri, ascultăm melodia în mașină, ne explici mișcările și oprim în parcare să lucrăm la sincronizare! S-ar putea să avem coregrafi…tiriștii
Eu cred că se bate mărunt, la podea. Așa cred.
Lasă că ne explică Strigo, că ea știe versurile acum.
Leidi uite asta-i varianta noastra
(dincolo parca am inteles versurile mai bine)
http://www.youtube.com/watch?v=luU3XzXYGLk
http://www.youtube.com/watch?v=luU3XzXYGLk
mărunţica pe toloacăăăă, pentru lumea care jioacăăăă! iacaşaşaşa
Traiane, pai un paharel de vin e mereu pe masa! Hai noroc !
Care poate sa zica ce vine dupa versul ala? la minutul 1:40?
Strigo, am pus acelaşi link
))
Giana uitat-te la primul si tradu PIIIIIS
Andru
Da’ fiti atente ca io le cer bani. Eeeei, macar de-un cafei sa avem si noi 
aoleo! si cu tzatzele cum facem?!
punem baloane cu apa?!mah! o catam p’aia.. Busty!
Andru?! tu esti sigura ca facem recapituarea finala in parcare la tiristi? pai, naiba, nu mai ajungem la Iba!
Strigo, nu intţeleg ce zice la 1.40!! pe lângă faptl că copchiliţa ceia falsează de mă doare trompa lui Eustachio
Io mă gândeam la impresia artistică măcar! Că de meritul tehnic…
@Andru & Leidi

Nebune de legat, asta e!
Giana
no las ca pun io ceva 
Uh, gata, primul cantec e pus pe hartie.
Deci ca sa stiti asa in mare
Fiind cam din zonă, zic că nici asta n-ar trebuie să lipsească din repertoriu.
Versurile le-oi ”recupera” eu dacă nu le găsesc pe Youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=C_yzm3_3tj0&feature=related
Dacă ´om mai ajunge la Îbă, după experiența din parcare, sunt sigură că nu ne mai iese corect decât ”dansul” Fetelor de la Căpâlna
PS S-ar putea să avem în plus și niște bani de-o bluziță ceva, dar asta doar dacă o lăsăm pe Strigo să se ocupe de partea financiară
bre.. io imi fac costumatie de baba! hai ca o vazui pe pustoaica din videoclip.. numa c’o sa fiu mai umflata
)))
Mel
daca e bal, bal sa hie! a naibii maruntica aia la pode… sa vezi cum o maruntesc cu piciorusele! imi trebuie neste opinci!.. sau sa gasim unele facute din senile de tractor?!
@silavaracald
Da’ cocosu?
Mai, Andru.. io cre’ ca putem strange bani frumosi!
))))
aiurea! or sa se uite ca ”’ cu gurile cascate, da’ noi le taiem bilete! daca’i iei tare fac pe ei de frica!
laura, esti impresar! si faci coloana sonora!
Că de coloana … auto trebuie să ne ocupăm împreună!
Pot face rost de girofar, dar doar galben
Sefa, se faceeeee… intra si asta-n program.
Ceva pene ne mai lipseste. Da’ om gasi vreo gaina pe acolo sa-i furam penele
Traiane, de cocos faci tu rost
Bine ca nu ma puneti sa scriu versurile astea
http://www.youtube.com/watch?v=JAgp_BFdH0U&feature=related
Noapte buna, copii!
@Strigo
Nu, p-astea doar le cântăm direct
aia cu gaina e tare rau!
) si sa te tzii fudula! cu curu’napoi!
)) da’ ca sa fie veridica tre’ sa fie o ‘roata olarului’ 
tre’ sa ti se vada degetele raschirate
LE: Noapte buna, Traian
@Traian
Sper să fie și el pe-acolo, pe vreo sticlă măcar. Parcă mai am una de astă primăvară.
Noapte buna, Traian!
Andru, se face

Iote, leidi are deja o costumatie
Io ne si vad dansand aia cu gaina. Conform instructiunilor lui Leidi

@Strigo
La găinile astea parcă le cam trebuie un cocoș tirolez, că tare-mi par neliniștite.
Sefa, faci tu rost de versurile de la aia cu gaina?
LE
daaaaa, ai dreptate un cocos tirolez 
Am io unde sa le scot la imprimanta, numa sa le trimiti daca le ai
http://www.youtube.com/watch?v=GY_quRK41Ts
ok, strigo.
Le-oi publica mâine, că de-atâta stat pe blog cu voi azi, n-am pregătit nimic încă.
is curioasa cum o sa cante liviu la chitara “maruntica la pode”
aaaaaaa.. adica asa ceva?
http://www.youtube.com/watch?v=Op75jyoAOpY
deh! di unde, bre?!
@Gianuca
Să înțeleg că: That’s the spirit! ?!
Foarte potrivit!
Mel, pai era tema serioasa de dezbatut
Giana
Saracu’ 

LE oricum noi le dam cu versurile si dansu’
Leidi

Io daca-ti zic ca pana sa dau de voi in concediile din Italia doar in Tirolul de Sud am fost. Parca musca sa merg mai injos
Andrucu


habar n-am ce mi-o venit cu racheta alba
cine mai stie care-o mai fi the spiritu’? crezi ca stiu pe ce lume traiesc? Stiu doar ca vreau sa fie bine si va fi!
Servus tok!
Cuminte fetile, a?
Mno binie !
@GG
…io-s cea mai mică și n-ar trebui, dar ”sunt popă țigănesc și am voie să vorbesc”: SUNT CONVINSĂ că așa va fi!
aici ploua de vreo doua ore.. asa m-o luat un somnic…
Andrucu, ce-mi aduci bun la Ibă?
mai incerc si maine.. daca mai pot
noapte buna, dragilor!
Si io o tai la nani, ca aci e un frig ca toamna cand e urat
Noapte buna tuturor

)
(ghine ca nu ajunseram la paruiala azi
LE n-ar fi rau un cocos sa incalzeasca patul
@GG
Păi, atunci surprizele ce-s?!
Pot declara: nimic! Mă crezi?!
Andrucu, macar un gandacel…
eee, glumeam. tot ce-mi doresc este sa va aduceti pe voi 
sa aveti o saptamana frumoasa!
Noapte buna si de la mine pentru toata lumea
@GG
Surpriza cu gândăcelul a fost una dintre cele mai tari!
JUR!
Stăteam cu biletul de avertizare în mână și nu înțelegeam… Blondă, deh!
Noapte bună tuturor!
Tschüss și noapte bună !
Heh…capricii
On topic.
http://www.youtube.com/watch?v=98y0Q7nLGWk&feature=related
Noapte bună.
ei … treaba asta este scrisa clar dintr-o perspectiva polarizata!
Poate la un moment dat am sa echilibrez intr-un fel balanta 
Chiar trebuie?
Deși, m-ar interesa perspectiva ta.
Guuuuud morning! Prima zi (lucratoare) de concediu… Am mesteri la treaba, deci o s-o tin tot intr-o relaxare. M-am trezit la 6 si 5 si m-am apucat de intins folie de plastic, de lipit deschizaturile dulapurilor… Dixtractii d’astea
Spor la dixtracții atunci!
Eu trec aproape anual prin ele, așa că te înțeleg.